And Winter Came!

2009-12-01 @ 19:56:49

Ja, nu har det snöat i nästan tre dagar och de har frysit på under klar blå himel.
Nu börjar vintern när december och advent kommer. Bara 23 dagar kvar till jul xD
Ibland blir man lite brydd. Loggade in på banken och såg att mitt gym draigt 1250kr
från mitt konto och jag bara, WHAT??? Så jag blev så sur att någon snott pengar av mig att jag strängt ringde ditt och sa att dem minsan hade dragit på tok för mycket pengar av mig och så ska de betala tillbaka till mig omgående. Över 600kr för mycket hade dem dragit, men jag ska få det tillbaka. Varför det blev rätt mycket pengar nu var för typ startavgift och sådant. Sen kommer det bara vara 250kr i månaden efter det.

Måste säga en ska. Jag tycker om pengar, även om jag har "för lite" enligt mig själv. Jag menar liksom
vem vill inte ha mycket pengar??? Ett pucko! Även om man kanske inte spenderat dem är det alltid fint att ha något på sparkontot. Skönt att mobilen är påfylld föresten xD Grattis sms till efter julafton! Slipper hålla på med fjuttig gratis sida på internet att komunisera ifrån.

Föresten, förlåt att jag skriver så dåligt här. Vet inte hundra vad jag ska skriva ibland bara... '

/And Winter Came


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0