En gnytta sjuk! och Tonfisksröra med ägg önskas...

2009-12-27 @ 15:02:41

Hej på er.
Jag har inte orkat eller haft tid att skriva sen julaftons kväll.
Varit mycket att göra. Åkt hem från pappa till mamma och så igår
var vi över till min ena systers svärfamilj och åkte madrass och tefat.
Sen när jag kom hem blev jag typ sjuk.  jag hade feber och ont i halsen.
Jätte jobbigt, men nu på förmiddagen var min syster här då och jag hade hunnit
be henne ta med lite förkylningstea hon fått av farfar. Han hade köpt det i Turkiet.
De gjorde mig lite bättre. Har ingen feber längre, men halsen är fortfarande inte bra.

Hehe, jag blev jätte sugen på tonfriskröra med ägg idag också, bara helt plötsligt.
Så jag har kokat ägg nu och mamma ska köpa hem lite cream frech att ha i och så tonfisk och majonäs.
Kommer sitt fin fint. Har mer tea jag kan göra, så kommer kurera mig mer i kväll så jag blir frisk.
Orka vara sjuk liksom? Neeh! inte precis.

Hoppas ni haft en trevlig jul alle sammans och att ni ta vara på familjen så här i juletider.

kram kram

Kommentarer
Postat av: TearsAngel

Tonfiskröra och ägg fy vad äckligt det låter

2009-12-28 @ 11:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0