Faktiskt läst...

2009-12-21 @ 19:36:39
Nu sitter jag här i pappas soffa och skriver lite igen.  Det är snöigt och kallt ute, men sådan tur som jag har så har jag inte varit ute idag. Jag sov fram till 12 tiden och sen kollade jag på film, belv Amarican Pie. Den är väldigt rolig faktiskt och så har jag gjort färdigt svenska uppgiften jag blivit sen med och mejlade in den till min lärare. 
En litteraturanalys av August Strindberg. Tycker nog faktiskt att man borde läsa något som han skrivit. Det är kulturarv om något. Boken jag läste heter Hemsöborna och den var lättläst, humoristisk och speglade samhället på slutet av 1800-talet. Den är läsvärd faktikst och de käns lite coolt att kunna säga "Jag har faktiskt läst Strindberg". 
 
Finns det någon bok eller författare ni tycker man borde ha läst?
Eller berätta om någon bok ni nyss läst, bra elle dålig? Varför?
Tipsa mig och alla andra läsare... :)


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0