I morgon är det julafton.

2009-12-23 @ 14:48:02
Hejsan alla!
I morgon är det julafton och pappa har handlat hem lite jul mat. Gott!
Vi ska göra årets andra julskinka xD Den första gjordes en aning tidigt så den tog slut.
Igår kväll sms:ade jag lite med min kompis Stefan efter att jag ätit middag hos syster Maria och
fikat hos faster. De slutade i att jag tog sista bussen dit och sov över.  Nu är jag hemma igen och det var
trevligt igår. Ja, alltsammans. Hemma hos syster och hos faster såklart. Ska tillbaka dit i morgon på självaste
julafton. Undrar om jag kommer fixa granen hemma hos pappa ikväll? Han vill inte ha någon gran eftersom vi mesta tiden kommer vara hos faster, men jag vill nog vilket fall ha en gran att titta på. Något juligt liksom. Har ingen julkänsla alls.

Aja, nu ska jag försöka skriva lite...

Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Jessica

"kompis " Stefan xD haha sorry kunde inte låta bli xD

2009-12-23 @ 16:58:29
URL: http://godisknarkare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0