Jullov...

2009-12-18 @ 18:57:03
Idag fick jag Jullov... Sååå skönt det ska bli!
Ni kan inte föreställa er hur skönt det känns med flera veckors lov.
Göra de man vill, sova länge och göra klart saker man inte hunnit med.
Lixom bara ta det lungt och göra det man känner för mest.

Igår följde min kompis Stefan med hem till pappa och vi kollade på film, lagade mat och så sov han över.
Det var kul och mysigt, men ja är trött... Det blev ganska sent. Tror vi låg och små pratade till efter kl 3.
Så det blev dryyyygt att kliva upp på morgon. Sen vare skola och julavslutning.
Rektorn höll sitt minst sagt "enjoy" tal som alltid. Trodde jag skulle somna... Så jobbigt, hon har halv okej tal, men de är för långa och hon är ingen bra talare. üsma gjorde brack succé som varje avslutning. Väldigt juligt och roligt detta år faktiskt. De har sina grejer som alltid kommer och så lite nytt. I år var "Anna Anka" med. Hehe, det var en fröjd. Sen bjöd även Erik på pojuppvisning och sen blev det lussebullsfika.

                                           

En kul grej med Erik är att han är helt självlärd och pojar även med eld.
Han är grymt duktigt och skicklig på det.

Sen efter julavslutningen så gick jag och Stefan på gymmet, han skulle lära mig lite nya övningar för ryggen, magen, rumpan och benen. Gick helt okej. Känns ganska bra att träna som början på lovet. Konstigt nog faktiskt.
Nu ska jag försöka skriva lite och fixa nu... Får se när jag skriver igen.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0