9 november!

2009-11-09 @ 10:06:58
Idag så blev det ingen sov morgon, men jag snozzade i stället. Orkade faan inte kliva upp. Ibland orkar man inte kliva upp och ibland vill man sova men orkar inte ligga kvar. De senaste nätterna, typ senaste fyra nätterna har jag drömt något varje natt och har haft svårt att somna för jag tänker för mycket. Varför? Ja, det är en bra fråga. Ingen aning och de är irritersamt.

Sitter just nu på skolan och fördriver tiden tills jag ska ta bussen till min nya läkare jag ska träffa första gången idag. Är lite nervös, men antar det kommer gå fint. Brukar göra det.

Föresten, vet ni att det är idag för 20år sedan som de rev berlinmuren?

Sen så ska jag fira farfar i kväll för han fyller 70år idag gamle karln...

kram och på återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0