Error titel!

2009-11-16 @ 17:04:16
 
Listan kan göras lång...
Allt som jag vill ändra och orka göra.
Vill blogg mer och bättre, vill ha mer pengar.
Vill jobba för bra betyg i skolan och ja, gud vet allt vad jag vill.
Men också vad jag inte vill.  Sov rätt okej i natt faktiskt. Kollade på en film i sängen det
sista jag gjorde. Kanske är bra att göra de? Så hinner man kanske bli så trött att man inte
orkar tänka innan man somnar. Fast ärligt så är det oftast då man tänker på de bra sakerna och
kommer på bra idéer om vad man vill, men det är också då som alla jobbiga tankar kommer.
Irritation över att man inte kan somna, ångest över allt i skolan som går så drygt att göra och
kraven man har på sig själv över att vara duktig och klara av allt. Jag vill inte vara trött, jag vill orka
med allt och göra det så jag blir nöjd, men just nu käns de svårt. Kanske gör jag de svårare än det är och kanske, ja kankse förstorar jag upp allt, men det känns jobbigt. Och jag är så seg i hela huvudet och kroppen att jag inte vet vad. Ska träffa ena syrran idag, förhoppningsvis och det blir nog bra. tråtts att vi ska träna. Känns inte så pep som innan, men jag kommer ju ut ur huset lite i alla fall.

Något jag hatar med mig själv är att jag aldrig tar tag i verkliga saker. Jag skuter upp det, tänker att de kanske inte spelar någon roll. Har ju vairt hemma idag, och skulle plugga, men blev inte så mycket gjort tyvärr.
Får göra det sen... Som alltid! Men jag tänkte jag kanske skulle ta mig att gå en promenad, men gjorde jag? Nej. Varför? Soffan var för skön, jag satte på en bra film. Klockan gick och ja, mamma kom hem och allt möjligt. Jag borde tagit mig tiden att gå promenaden. Kanske hade jag orkat plugga mer då? Ursh! Jag orkar knappt tänka, det gör en bara deprimerad.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0