Kramfors sista dagen!

2009-11-01 @ 17:14:51
Ja, nu sitter jag här. Om 40 minuter går bussen och jag lämnar Kramfors och Marre för den här gången.
Det har varit underbara dagar av skrivande här. God mat, trevligt sällskap och ja, bra väder.
Idag har solen skinit och det är nice värre. Så Tack Marre för dena  tid och hoppas vi ses förr än senare igen.

Den här dagen som är den sista har spenderats med att skriva. Jag har skrivit lite mer på min bok och sen har vi skrivit på våra staffetter. Vi skriver berättelser tillsammans. I dessa så kallade "staffeter" så skriver vi korta styken var som den andra ska fortsätta på. Väldigt underhållande faktiskt. På bussen hem ska jag nog läsa lite och så ska jag plugga lite svenska tror jag. Det där jäkla nationella provet kommer ju snart.

Så, bye bye Kramfors!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0