Longtime Joe!

2009-11-19 @ 15:57:17
Ja, vad ska jag säga. Nationella igår gick bra tror jag. Det känns så i alla fall.
Damaläraren var underbar igår, vi fick glögg och pepparkakor. Det var mysigt
och vi gjorde egna karkatärer. Sen idag var svenska okej, ska läsa en bok
och sen skriva om den. Fridtidsturismen har faktiskt var okej, eller riktigt bra
den här veckan för en gångs skull. Fått tillbaka flytet och det känns skönare på något sätt.
Det känns bättre med allt nästa.

Lite synd att jag inte skriver så bra här.
Ska försöka jobba på det, men ja, skiver ju lite nu i alla fall.
Och kollar på Sjunde Himlen!

Kommentarer
Postat av: sara

jag väntar på uppdatering av bloggen!

Och ett uppdaterande telefonsamtal ang det vi pratade om sist!

kram /syrran

2009-11-27 @ 21:28:48
Postat av: Maria

Hej! När kommer nästa inlägg! Vi vill läsa!

2009-11-29 @ 08:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0