Sovmorgon utan sömn...

2009-11-03 @ 08:57:14

Hellå!
Hatar ni som jag att vara den som ska kliva upp sist i familjen?
Jag gör de oftast. I alla fall en morgon som denna. Börjar med att vattnet går i duschen, sen går folk i trappor skramlar med porslin och äter. De börjar prata och disskutera vilket resulterar i höjda röster. Sen ringer lillebrors väckar klocka så han springer upp för trappan in på sitt rum och stänger av den. Sen kommer tv:n igång och när de nästan börjar lugna sig så ringer lillebrors mobils alarm om att det är dags att gå till skolan. Men lite snällare steg nu springer han av och trycker av det högljuda alarmet och går ner igen... Går det att sova då? ÖÖÖh, NEJ!
Allt händer innan klockan 8, mellan typ 06:30 och 08:00...  Så sovmorgon är inte allt så bra. Fast de är skönt också. Kan ju somna om efter 8 om jag vill. Men idag sket jag i det. Varit "vaken" i 25 minuter nu, men kanppt lämnat sängen. Ska plugga lite, det är ett såndant där otrevligt måste man har. Sen har jag ont i ögonen av någon orsak... Jobbigt värre. Måste verkligen kolla på nya glasögon nu! 

cya!

Kommentarer
Postat av: Isabel

sv: det blev dom också, haha :)

2009-11-04 @ 22:03:47
URL: http://isahlin.blogg.se/
Postat av: Maria

puss

2009-11-06 @ 10:58:13
Postat av: Isabel

sv: i'll do that :D

2009-11-06 @ 17:56:54
URL: http://isahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0