Amarikan friday!

2009-10-09 @ 12:48:08


Idag så var den inte riktigt som de brukar på skolan. Vi hade filosofi på för lunch i stället för efter och vi skulle ha svenska nu efter lunchmen det blev hemplugg inför prov om olika litterära epoker. Renässansen, Upplysningen och Romantiken. Men vilket fall så på filosofin hade vi inte våran odenarie lärare heller utan en amerikan som bott i Sverige bara några månader. Så det blev ganska flummigt med svengelska, men det var kul. Mycket skratt och lite seriöst. Precis som det känns bäst när man är trött. För jo, trött är jag precis som alltid? eller nåt.
Borde kanske egentligen inte klaga, men varför ska jag göra annorlunda än alla andra svenskar?
Hur som haver ska min helg bestå av rollspel på fefo, skrivade av fanfiction och min bok (den till projektarbetet).
Såklart Idol på tv:n i kväll eftersom jag är hos pappa och sitter med laptopen i knät i soffan. 

Kram på er alla och ha en trevlig helg.  


Kommentarer
Postat av: Jessica

fan va jag kommer dö nästa vecka!!

2009-10-09 @ 15:07:23
URL: http://godisknarkare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0