Att städa till Wizard Rock!

2009-10-18 @ 18:57:57

Igår och idag har jag städat och ordnat om i mina bokhyllor. Har flytta om och ramt in ett fotto av J.K Rowling coh klämt in mellan Harry Potter böcker. Nörd? Ja, jag vet!
Men vilket fall så medan jag städat och fixade allt detta lyssnade jag till majoriteten på Wizard Rock.
Den musik Harry Potter nördar, nördar till bäst! Gym musik, eller ja...
Tolknings fråga, spriten är ju trotts allt att alla som vill få vara med och alla får köra sin grej.
Så, naturligtvis varjerar kvaliten på musiken, men texterna är oftas as bra då det handlar
om Harry Potters värld, fast varje band har nästan sitt eget perspektiv. Valt en karaktär de
sjunger ut ifrån, osv.

Nog om mitt nörderie, städningen som sagt har gått bra, sorterat bland gamla skosaker och lådorna som står travade på bokhyllorna. Sen ja som sagt, flyttat om i bokhyllorna med, så Harry Potter böckerna har bytt bokhylla så de får mer plats! Tar upp ett helt bokhyllsplan alldelses själv! *tårögd av lycka och stolthet*.
Aja, mitt rum för fortfarande ganska KAOS! Eftersom min städning tar tid... En sak i taget, och kan ta flera dagar att bli färdig, eftersom jag gör den roliga städningen, sorterar och flyttar om. 
Damsuga är inte min grej, de suger, hörs ju till och med på namnet DamSUGER! Hahaha! 
Erkänn att den var bra?  LoL. 

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0