En Pause i livet! <3

2009-10-25 @ 12:48:14

Gårdagens utgång blev mesta dels på Pause. Jag och Michaela gick ut vid 20 tiden och satte oss med en varsin barcardie och pratade. Jag tog fram mobilen och sms:ade med Stefan, min kompis och försökte övertala honom att komma in till stan och vara med oss, men han dissade oss. I alla fall trodde vi det och han gjorde det för stunden. Vi tröttnade på Pause och gick ner till Marité i hamnen. Det var ingen hit heller om man inte är Snowbord älskare och ville se en snowbord film. Det var inte vi så det blev tråkigt efter en stund och vi beslöt oss för att återvända till Pause. På vägen dit gjorde jag ett sista försök med att få Stefan att komma dit. Och jag lyckades. 1 och en halv timme senare kl 01:00 kom Stefan med bussen och ja. Det var kul minsan.  För när vi går från bussen där vi mötte honom till Pause igen för tredje gången så ser både Stefan och jag någon vi känner. Inte gemensamt, men båda vet vem personen är och han hade sällskap av 4 till killar. Så, ja vi belv ett gäng som gick in på pause. Jag konfonterades med spöken från det förfluta vilket slutade i armbrytning och kram. Allt faktiskt tack vare käre Steffo. Så stora tack till honom. Sista timmen inne på Pause innan det stängde och alla skulle åka hem så ja, den var minst sagt en höjdare och alla verkade glada och nöjda. Hehhe!



Kram och tack för ett underbart slut på kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0