Fredagsmys!

2009-10-02 @ 19:29:50

Hej på er.
Juts nu sitter jag i soffan hemma, min lillebror och mamma är också med.
Vi kollar på tv, nyheter för stunden, men sen blir det idol och vi smaskar på popcorn.
I natt har jag inte kunnat sova så bra, gick och la mig vid 22:30 och lyckades efter om och men att somna.
Sen vaknade jag och kollade på klockan och den var? 01:30... Jag suckade djupt, försökte somna men det gick  väldigt låååångsamt. Låg och tänkte på högvarv, var till och med tvungen att kliva upp och dricka vatten för att kunna försöka somna om igen... Sen så sov jag till typ 7 då väckarklockan ringde och det var dags att vakna.
Känt mig små trött hela dagen faktiskt.

Sen när skolan äntligen var över så träffade jag mamma.
Vi gick på löp och gå kleniken för att köpa gympaskor till mig.
Nu när jag ska börja träna och den är ganska fina. Sen kom min syster Maria också och vi till ica maxi.
Aldrig varit där innan, det var en STOR affär.... Hehhee xD
Typ som coop forum, fast då icas variant. Men, man ska väl alltid lära sig något nytt.


kram kram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0