Goddagen och AJ!

2009-10-06 @ 18:24:07

Hejsvejs alla glada.
Idag så följde jag inte med skolan på friluftsdagen.
Jag hade ont i ryggen igår och i morse när jag vaknade så jag sjukskrev mig.
Sen så har jag i stället, vilat och pluggat en massa hemma. Välbehövligt faktiskt.
Fixade en hel del till en förening jag är aktiv i, känds skönt att få det gjort.

Sen kom CSN kortet idag, så ska fixa det också.

Buy the way: Igår på posten kom en handelsbaken VISA kort till mig och jag fattade nada.
Så jag frågade mamma och hon sa att Handelsbaken ska sluta med MasterCard.
Så, jaha då har man VISA kort helt plötsligt. Aja, funkar ju lika bra så not a big deal.

Någon som läst någon kul bok på sista tiden????
Har nyligt läst ut Arvet efter Anne Boleyn som är en histiskroman av Philippa Gregory.
Grymt bra och läsvärld. Det är för övrgit hela hennes Tudor serie.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0