Hej igen!

2009-10-16 @ 15:36:44
Förlåt för dålig uppdatering men det har varit så mycket på slutet och jag inte riktigt orkat satt mig ner för att uppdatera på bloggen, men ja, sånt är väl livet ibland.
Just nu käns denna helg väldigt välkommen och efterlängtad.
Ska kolla på idol och äta popcorn.

Sen efter denna helg följer ja, en veckas projktarbete. ENBART!
Nästan, ingen skola i alla fall. All skoltid är avsatt för projektarbetet och de
betyder att jag sitter hemma vid min bärbara dator och skriver.
Ska skriva en bok som projekt för er som inte visste det.

Efter det är det en helg och då kommer Michaela hit, ska på as nice och efter det
på höstlovet åker jag till Kramfors och "lillasyster" Marielle.
Med Michaela ska jag ut på en pub, snacka skit och glömma alla beskymmer.
Med Marielle ja, då ska det skrivas må ni tro, och juste, käkas pizza.

Låter det kul? Det tycker jag i alla fall och hoppas det blir det.



/ML

Kommentarer
Postat av: Sara

glöm inte att stänga av all internet-kommunikation när du ska skriva boken!

och : vilken pub får du gå in på? :S

2009-10-17 @ 10:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0