Idol och Michaela.

2009-10-24 @ 00:03:14

Nu är klockan snart midnatt och ja, Michaela är här nu. Vi åt glass som jag sagt nu för tredje gången typ och kollade på idol. Lite kul det där eftersom Michaela och jag har så olika åsikter. Vi har inte alls samma favvoriter i Idol. Jag gillar Calle men det gör inte hon och hon gillar Nicklas och det gör inte jag. Sen när Nicklas och Eddie skulle vara i duellen så säger jag att självklart att Eddie blir kvar.  Först säger hon att "Är eddie inte med i idolfinalen åker inte jag" och sen sitter hon och jämrar sig över att Nicklas inte får åka ut. Hur som haver så åkte ju Nicklas ut och Michaela såg ut som om hon skulle få ett nervöst sammanbrått. Ja, smaken är ju som baken delad och delad smak har vi gott om, hon och jag.

I morgon får vi se vad som händer. Just nu så håller vi på med bloggarna. Leker lite med designen och skriver och ja sånt som hör bloggar till. Vi får ser hur det går, innan natten är slut.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0