Kramfors andra kvällen!

2009-10-29 @ 00:08:39
Jaha, nu sitter jag här i det Sundströmska köket och dricker citron tea. Gott? Ja, si så där... Smakade mindre citron igår. Idag vilket fall så har Marre och jag gott på Dollar Store där vi shoppade lite små strunt. Var trevligt och sen gick vi vidare till Åsa's Café och konditorie där jag vi fikade. För min del blev det kaffe och chockladboll, för Marre blev det varmchocklad och någon hallongrunkagrej. Såg god ut, för övrigt!

Sen när vi kom hem efter rund turen på stan blev det leka med dator dags och för att citera mig själv "låter fingrarna dansa över tangentbordet". Vi började skriva på våran staffet mera och att planera en ny Harry Potter relaterad fanfiction, eller ja ny och ny, en tredje "bok" till en fanfiction om Marodörena vi skriver på. As roligt.
Sen så ja, när vi planerat så huvudet nästan exploderade av exas och idér började vi skriva. Skriva på andra fanfictions än den. Jag skrev på samma story men "bok" 2 och Marre på något helt annat.

Sååå, ja. vad ska man säga. Lyckad dag minsan!
och gud vad produktiv man kan bli i denna jäntas sällskap!

Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0