Kramfors femte kvällen!

2009-10-31 @ 23:45:11

Jaha, lördag var det och vi är ensamma hemma Marre och jag. Lyssnar på hög och bra musik. Det fyller oss med skivar glädje, så vi har varit produktiva på den fronten även idag och i kväll. Fast jag är lite sur på mig själv, jag borde han skrivit mer på min bok (den till projektarbetet), men jag har inte riktigt lykats. Det är jätte synd! Jag vill skirva på den egentligen, men käns på något sätt inte specielt kul när jag väl ska skriva som idag. Kanske är det för jag har för mycket fanfíction och Harry Potter i hjärnan just nu. Det är pga att jag är hos Marre. Vi skriver ju en marodörsaga ihop som man minst sagt kan säga vi varit produktiva i, hehe!  Så jag får ge mig TUSAN på att skriva på projekt boken en annan gång. Nu funkar helt enkelt inte. Ibland blir jag less att jag har för dålig dissiplin. Men man kan inte tvinga fram skrivande... Då blir det inte bra utan bara konstiga kråkfötter och inte det där magiska bra läsningen som man vill ha. Kanske har jag valt fel projektarbete?

Aja, i kväll tog sig Marre friheten att vandalisera mitt ansikte. Hon sminkade mig! och ja, jag fick ju sminka henne med. Sen tog vi bilder på oss, jätte fina! xD







Kram!


Kommentarer
Postat av: Sara

Hello!

Vad roligt! Ni blev jättefina tycker jag!

Lite mer maskara så hade era ögon framhävts lite mer, vilket är snygg tycker jag! Vi vill ju se era fina ögon :D

2009-11-01 @ 10:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0