Kramfors fjärde dagen!

2009-10-30 @ 15:41:58

Ja, nu sitter jag i Sundströmska köket vid datorn. Marre sitter vid sin och jag vid min. Vi åkte in till Sollefteå och kollade runt där. Slutade med att jag köpt frya böcker. Hittade först tre poket böcker som verkade intersanta och tänkte, jag köper dem. Det gjorde jag fast när jag kom till kassörskan sa hon. "Vet du om vårat erbjudande, köpt 4 poket och betala för 3?" så, tillbaka till poket hyllan och välja en fjärde bok. Det belv The Host av Stephanie Mayer. Hennes nya bok, en som inte är med i Twilight sagan. Ska bli kul att läsa sen, vissa säger den är svår läst och andra älskar den. Jag gillar Twilight böckerna så jag vill nog läsa den och se vad det är. Stephanie är en bra författare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0