Kramfors fjärde kvällen!

2009-10-31 @ 00:35:51

Hejsan.
Sitter på madrassen i Marres rum och vi har skrivit en del. Jag jobbar på en julkalender fanfiction och hon fortsatte skriva på M5. Vi har kollat på idol också, faktiskt. Jag tyckte Calle, Tove och Mariette var bäst i kväll, dem är oftast bäst. Jag tycker de var rätt att Erika åkte ut. Det var dags, gillar henne inte riktigt. Hon kommer inte igenom tvrutan på samma sätt som de flesta andra. Fast i fall Rabih eller Erik åkt hade jag inte heller gråtit. Eddie förtjänar en chans till, jag tycker han är skaplig.

Sen innan Idol så kom de besök. Några vänner till familjen Sundström typ och ja, vi fikade en "tårta" som Marre bakat. Botten är en morotkaka och på är det nå glasyr och lakris på.



Den var god och ja, som ni ser föreställer den ju ett spöke;P.

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0