Kramfors, första kvällen !

2009-10-27 @ 23:18:11

Jag har sagt att jag skulle åka min kompis Marielle i Kramfors och ja, nu är jag här. Första kvällen är nästan avklarad.  Jag kom vid 19:30 och då gick vi, Marre och jag till pizzierian Jakten och käkade pizza. Det var jättegott och mätt blev man.  Fast vägen dit blev en liten omväg då Marre glömt bort att de bygg.- de om. Så vi fick gå genom världens jäka träskmarker för att gå runt hela kvartert och sen hela centrum delen av denna lilla mini stad. Men ja, vi kom fram i alla fall och fick mat. Sen kom vi till huset och satte oss i soffan med Citron te och House.

Våra planer för veckan ser ut så här:
Onsdag: Fika på Café och Dollar Store
Torsdag: Överaskning (dresscode: svart och med tag badkläder)
Fredag: Åka till Sollefteå, gå på café, baka tårta och äta Tacos.
Lördag: FF, make over med popcorn till tilltugg och pastasallad.


Be in touch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0