Kramfors tredje morgonen!

2009-10-30 @ 09:33:22
Hejsan!
Nu har vi precis ätit frukost i morgontröttheten. Mackor och Oboy! Sen så ja, förlåt att jag inte skrev igår, men det fanns inte tid. Eller jo, men jag tog mig inte tiden och sen skulle vi helt plötsligt sova. Har ju planer för idag med. Fast igår gick inte engligt planerna. Vi gick på Dollar Store igen för att köpa julgardiner åt min pappa. Vi har ju inte Dollar i Östersund. Sen när vi satt och skrev nästan som bäst ringer Marres kompis och medelar att överaskningen för mig inte blir av pga förfå som kunde komma. De skulle vara en Halloween fest med badtunne bad och skräckfilm.  Så ja, då fick vi mer tid att skriva i ställe så det gjorde oss inte så hemskt mycket. Även som de vore trevligt med Halloween party. Vi skrev faktiskt färdigt våran FanFiction Ödets Sarkastiska Humor igår och i dag ska vi börja på fortsättningen M5 eller den femte marodörern samt åka till Solleftå för att hämta Marres bror och gå på café.

Kram på er och ska skriva i kväll igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0