Lördagsmorgon!

2009-10-03 @ 09:14:00

Hellå, fredagsmyset som var går, blev inte långvarit.
Ja, inte det hemma i alla fall. Jag tog bilen till Stefan i stället.
Vi kollade på Braveheart och den är bara SÅÅÅ bra.
Diggar Mel Gibbson och skottskakiltar, samt den skotska aksenten.
Hehehe... Mysigt var det i alla fall, och en super film.
Blev ganska sent, var hemma typ 10 i 1, men vi glömde bort tiden totalt
eftersom Stefan kidnappade min mobil... eller nåt...

Nu så ska jag duscha, hitta kläder till dagen, "kläder efter väder" ska de tydligen va
och det är frost över allt på gräset utanför huset och sen baka.
Ska baka en tårta och en kladdkaka att ta med mig.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Jessica

hade du kul igår kväll? ;)

2009-10-03 @ 18:10:53
URL: http://godisknarkare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0