Projekt veckan!

2009-10-23 @ 12:02:29
Idag är det fredag och ja, det är projekt veckans sista arbets dag.
Jag har inte gjort så mycket jag velat, men jag har varit trött så jag har sovit och slappat mycket.
Och tro det eller (lyssna nu speciellt systrarna) jag drack tre eller om det var fyra koppar tea igår O_o.
Mango och Peach smak, as gott faktiskt. Idag kör jag på kaffe och det är bra. 
Sen väntar damsugning, små plock och diskning. Får besök i kväll och resten av helgen. 
Michaela från Norrtälje kommer på besök. Ska bli kul, kolla på Idol och äta glass i kväll. 
Sen i morgon ska vi ut på någon pub eller nattclub och ha det trevligt. 

Men nu väntar  skrivandet på mig. Måste få mer skrivit på boken.
och sen börja söka den där dumma praktik platsen!

Kram

Kommentarer
Postat av: Maria

Te är alltid gott!

2009-10-24 @ 09:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0