Sjunde Himlen...

2009-10-20 @ 12:37:26
Okeeey, jag är ganska nörd.
Kollar as mycket på sjunde himlen nu när jag köpt alla säsongerna...
Samtidigt som jag pluggar förståss.  Vi har något som vår skola kallas projekt vecka.
En vecka där vi ska jobba med vårat prjekt arbete man håller på med i tre:an.
Jag som ska skriva en bok, och ska ägna den här veckan till att skirva...
Vi får se hur det går, jag har skirvit lite igår, men det går långsamt.
Lite på grund av att jag är väldigt trött av mig, varit de länge och ja, inte känt slut för något.
Känns bättre nu när jag kunnat vila, tagit min tid och ja, andas ut lite. Inte stessa, passa bussar eller något.

Kram och ha de bra!

Kommentarer
Postat av: Marre

LOOOVE sjunde himlen juu <3<3<3<3<3

2009-10-28 @ 14:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0