Skola.:.

2009-10-07 @ 09:39:14
Idag, just nu är det skola.
Har litteratur och litterturvetenskap. Väldigt kul ämne faktiskt.
Eftersom jag gillar böcker och litteratur. Vi har haft en bra tid på oss att
läsa ut en bok och idag ska vi färdigställa en bokrecention på den och lämna in.
Fast läraren är inte här. Bra va? så vi har drama/samhälls läraren i stället.
Hon är jätte go faktiskt, så får ha henne två lektioner idag.
Nu på litteraturen och senare i eftermiddag på estetiskverksamhet;Drama.

När jag gick till bussen i morse så låg snön från igår kväll kvar på marken.
Tog kort på det med min kamera, finulig som jag är. Så jag kan lägga ut
bilder på snön när jag kommer hem i eftermiddag vid typ 16.
Känner mig faktiskt tröttis idag. Riktigt seg och opep på allt.
Vet egentligen inte varför, men ja så är det i alla fall.

Ska till pappa i morgon och stanna ända tills på söndag, sååå skönt!
Slapp, slapp och slappa lite till :D
Men jag misstänker att det blir en del pluggande också...
Aja, skriva kommer jag göra och blogga och jobba med min hemsida.
Det är bara det att det mesta känns slappt hemma hos pappa och de är skönt ibland.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0