Tillbaka!

2009-10-04 @ 16:10:54

Hellå.
Nu är jag hemma igen. Har ju som sagt varit hos Stefan.
Det var kul, vi åt massa mat och onyttigheter. Det vill säga, tårta, kladdkaka och någon fruktsak i ugenen med chocklad på toppen. As gott allt sammans. Sen så hände de något lite roligt, en överaskning.
Vi fick ögon binldar på oss, eller ja vi tre tjejer som var där och så lädde killarna oss (de var två) till en plats ute. Vi gick upp och ner huller om buller och runt och ja, det var lite läsigt. Och när vi väl kom fram så skulle den andra killen, Stefans kompis Erik visa oss en grej. Han är nämligen typ, eldfakir eller vad det kallas och hade värsta eldshows framträdandet. As häftigt och jätte coolt. Så där missade alla som tyvärr inte kunde komma typ 6st personer, en bra häftig sak. Det korkaste va att ingen inte ens Stefan hade tänkt så långt att säga man skulle ha kamerna med sig. Så inga bilder blev tagna tyvärr, men shit, det var häftigt.

Super kul var det i alla fall^^

Nu har jag pluggat psykologi en stund sedan jag kom en och är typ klar. Ska bara läsa igenom det lite innan jag bestämer att det är färdigt. Nu ska jag nog fixa lite saker, ha det bra.

kram

Kommentarer
Postat av: Hille

vem är stefan?

2009-10-05 @ 17:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0