Dramaturgi... ? +HBM <3

2009-09-30 @ 18:05:06

Idag på eftermiddagen så hade jag drama på estetiskverksamhet.
Vi skulle ha redovisning om ungdomskulturer, och ha skapat en egen och presentera den.
Min grupp som bestod av Fhrida, Sara, jag och Louise hade HBM.
HBM... H=hippis B=boyband M=Mood... Vad tror ni ?
Just det lyckat ;P MVG på den uppgiften. Vi ägde, men var as pinsamt.
Skulle vara en hippi som hette joy och prata om att droger är skit, men alkohol är bra.
Och dansa till "Bye bye bye" av Nsync... ? Why This??? Jo, just... Drama...

Aja, nu håller jag på att fixa mig i ordning. Ska på magic kväll med Stefan, Ronja och Sari.
Ska bli kul, tror jag...

Fuck, jag tror nästan jag gjort bort mig... FAAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0