Godmorgon!

2009-09-29 @ 09:24:36

Godmorgon allesammans!
Sitter här och känner mig fortfarande nyvaken, vilket ja... inte e så konsigt.
Varit vaken i 10 minuter. Men skrit samma.
Idag, så har jag en av mina älskade sovmornar och börjar 12:10 och ska ha Fritidstrurism.
Lektionen är inte den roligaste, men funkar och ja, ni undrar kanske varför jag kliver upp vi 9
när jag bröjar 12? Jo, jag "orkar" inte sova och har bättre saker för mig, vi ta det lungt på morgonen och typ ja, fixa sådant jag har slut med. Kanske skriva lite på bloggen som nu, eller jobba lite med någon läxa. Utnyttja tiden.
Fast igår, klev jag upp 10 och tog 10:40 bussen in för att äta lunch på skolan.
Ska ta samma buss idag, men tog en timme extra hemma, blev lite stressit igår och sånt.
Något som är lite knepigt är att jag faktiskt tränade igår.
Jag som avskyr att utöva sport, träna och sånt. Till och med gå en promenad på 2km kan för mig kännas avskäckande. Jag vet att jag är lite knepp ja, men jag tränade vilket fall 1 timme igår, men mamma och syrran.
Det var hyffsat kul, så tror jag kommer köra på det. Man måste ju börja någonstans.


Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

låter jättebra det där :)

2009-09-29 @ 18:51:44
Postat av: Maria

Hej!

Klart vi ska fortsätta träna! Det var ju jätte kul att träna tillsammans tycker jag!



puss puss

2009-10-01 @ 14:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0