Min blogg!

2009-09-27 @ 00:06:32
Äntligen har jag startat en blogg som handlar om bara mig!
Låter kanske ego, men det skiter jag i. Nu vill jag va lite ego, men kanske framför allt dela med mig av alla mina erfarenheter och alla mina kunskaper samt åsikter om saker. Jag hoppas jag kan hålla bloggen levande och att jag får bra med läsare och att ni som läser tycker det är intressant och att ni finner tycke att komentera för det uppskattas väldigt mycket, tro mig ;P...

Dags att jobba mera med designen. xD

/ML

Kommentarer
Postat av: Linda

:D

2009-09-27 @ 00:26:15
URL: http://wickeln.blogg.se/
Postat av: Sara

en kommentar!!

När du ändå ska jobba med designen..

Försök få "Överskriften", som nu ligger över två av dina ansikten i bildraden högst upp... försök få den ovanför bilderna...

Vad vet jag hur man gör, för jag kan inget om sådant..

Men det tycker jag... Man vill ju se ditt fina ansikte! :)



Kram från syster

2009-09-27 @ 09:19:28
Postat av: Emma

Blir bra de här:)

2009-09-27 @ 10:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0