Ny vecka...

2009-09-28 @ 16:14:04

Idag är första dagen på den nya veckan. Kanske också det nya livet.
Singel, relativt glad och... jag ska idag för första gången följa med min mamma och min storasyster på träning.
Kanske får jag ett hälsosammare liv och en bättre självkänsla. Om det nu håller i sig, att jag gillar träningen och pallar mig iväg på den varje veckan.

På skolan idag så hade jag pykologi B, vi kollade på film och socialpsykologi och disskuterade det senare i grupp.
Ganska intressant och kolla på varför människor gör som dem gör. Följer strömmen, inte vågar avvika från gruppens åsikt eller lyder pga att någon säger åt honom att göra något fast man vet att det är fel. Sånt är kul tycker jag.

Sen ja, så shoppade jag present till min kompis Stefan. Han har fyllt år och ska ha kalas i helgen, eller vad man ska kalla det för. Kul lär det bli i alla fall... ^^

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0