Skolan...

2009-09-29 @ 15:50:24

Just nu sitter jag vid en av skolans datorer och typ dör av tristess.
Vi har projektarbete, men jag har allt hemma, inte allt men det jag kan jobba med
eftersom jag glömde mejla över dem till skolan. Så... Nothing to doo!
Och, dessutom får vi aldrig veta vem som ska vara våra handledare någon gång...
Det gör mig så rysligt arg att jag blir knäpp.
Lärarna verkar inte fatta att man inte kommer någonstans utan handledarens hjälp.
"Men, du kan ju prata med någon av oss andra lärare så länge..." säger dem, men nej.
Det tänker jag inte göra, för att då kommer det bara bli olika visor sagda.
Det är bättre jag sätter in en person i arbetet, än flera liksom. Ha en som jag bollar idéer med.
Ohhhh.... Hoppas det löser sig snart, annars får jag DAMP!

/ML


Kommentarer
Postat av: Sara

Du får bolla med mig också om du vill!

Fråga och greja om projektarbetet, eller vad som helst!

Maria hjälpte mig lite och speciellt inför min vernissage, vilket var jättebra! :)

Kan vara skönt att ha någon som inte ska sätta ett betyg på en och någon som har en annan synvinkel, som kommer med positiv och negativ kritig och tips och idéer osv osv!

Bara att ringa isf Malin.

2009-09-29 @ 18:54:01
Postat av: Maria

...och jag ställer ju så klart också upp.. Gillar ju sånt här :-)

2009-10-01 @ 14:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0