60 days from freedom!

2010-04-04 @ 16:59:16

Hello!
Vet att jag inte bloggat sedan jag kom hem från Malmö. Jag har inte riktigt haft något att berätta. Nu sitter jag i köket hemma och har The Tudors på tv:n. Underbart. Solen skiner, snön och isen smälter undan för undan.
Snart är det faktiskt sommar, våren har börjar på riktigt nu för det är ju April och Påsk.
Påsken har firats hur? Ja, i fredags åt jag middag med stora syster Sara, hennes sambo Stefan, pappa, farmor och farfar. Det var trevligt, pasta med sås. Gött! Fick ett otroligt fint halsband av Farmor lite förskott på arvet ungefär. Hon har haft ett armand med sex st berlocker. Hon gjorde varje berlock till ett halsband och gav ett var till oss barnbarn. Jag fick en berlock med brunkullor på och så stod det Jämtland. :D
Sen på kvällen var jag och syster på Relize party för Podge! Super duper bra musik och så fick man en cd när man betalade inträdet. Nice nice.
Sen igår tog jag bilen till Oviken där Sara och Stefan var då hos Stefans föräldrar och åt mat. Det var gulligt av dem att bjuda in mig...
Har ätit en god omelett idag. Med lök fräst i curry, svamp, hambrugekött (pålägg) och tomat. Det var jättegott, men dumt nog blev den bränd i botten, not to nice! Men annars var det super gott...
Kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0