Alex time! 12 years later!

2010-04-06 @ 22:07:21
Hejsan på er! 
Idag har jag spänderat otaliga underbara timmar med Alex. Min Alex!
Min kära barndomsvän sedan ja, 12 år tillbaka i sommar. Helt AMZING!!!!
Vi hade som vanligt wunderful time! och vi lagade mat ihop. Eller jag lagade mat och han åt den xD
Jaja, han gjorde bea såsen förstås, men jag gjorde resten.  Först till Lunch belv det Tonfiskröra med ägg. Middag blec fläskarre, broccoli gratäng och bea-sås. (Alex åt pommes också). Sen fikade vi glass och så har vi druckit chockladkaffe. Det var en MÄRKLIG upplevelse.  Den luktade konstigt och smakade inte chocklad. Bara konstigt. Så vi tog en kopp till riktigt REDIGT kaffe!
Sen så dagens höjdpunkt var när Alex fick stila mig och så gick vi ut i solen på soldäcket och tog kort. Han är super duktigt och jag är ovanligt nöjd med dem. De finns att se på min facebook, men jag lägger ut några här också. Dem är verkligen GREAT! Så tack så hemskt mycket för dem Alex. I ow you one!
kram och ha det bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0