Blue sky and a trip to Latvia!

2010-04-25 @ 15:02:34

Hejsan alla glada!

Solen skiner som bara den och det är ca 10 grade ute. Så härligt att det blir vår.
Jag har nu i två dagar börjat packa och tvätta upp kläder inför resan till Riga med klassen.
Jag inte hela klassen, men vi som går samhälle samhälle och läser Geografi och Religion B...

Det kommer bli jätte spännade och jätte roligt att åka dit.
Åkte med mamma till bankomaten för att ta ut lite kach! Så att jag kan växa i ordningen dem i morgon på flyplatsen. Det kommer bli en tidig kväll för mig för jag ska åka hemmifrån innan kl 6 på morgon. Helt otroligt!
Har inte riktigt packat färdig än och jag har endel att stå i faktiskt. Ska försöka plugga lite inför Riga resan i morgon, lite religion och frågor som jag ska försöka besvara där borta. För det är ju främst en studieresa och inte en klassresa, men det kommer nog bli allt i ett. Ska försöka ta mycket bilder och så såklart berätta vad vi varit med om.

Jag ska se om jag bloggar, eller bara skriver lite på facebook. Vi ska vara bort i 5 dagar, så kommer hem på sista april. Det blir nice!

Ha det bra alla, för jag ska ha det bra i Riga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0