Is it true? Is this really happening after all?

2010-04-18 @ 22:14:53

Hej!

Det känns lite mysko, nästan som om det vore permiärnerver som spökar.
Jag har ställt mig i bostadskö och sökt 2 jobb idag, blir nu total 3 jobb jag sökt i Kalmar.
Jag har nu sedan en tid tänkt flytta till Kalmar eftersom min käraste vän Milla bor där.
Ska enligt nuvarande planerna bo hos hennes föräldrar med henne en kortare tid innan vi
hittat längenhet och jobb samt utbildning. Har sökt till det nya universitetet där nere nu. Ska eventuellt plugga journalistik eller Turism... Kommer bli intressant, men bara i fall jag kommer in och inte har ett jobb. Jobb tjänar man mer pengar på! Haha!

Det känns så äkta och så påriktigt när man liksom söker jobb och studier på en annan ort. Då måste man ju flytta
om man får det. Jag vill flytta och jag hoppas innerligt att jag kommer kunna göra det. Känns också ganska sjukt att tänka på det. Men det kommer bli underbart. Pratade med Milla om det på telefonen och ja, wunderfull är ordet. Kommer bli AWSOME även om detaljerna inte är färdiga än. Gillar verkligen Kalmar och Millas familj. Har så mycket fina minnen med dem, i Kalmar och på Öland.

Även om jag har svårt att tro det nu så kommer det hända. Jag ska se till att det händer.
Jag har bestämt mig och då blir det så! Jag ska genomföra det här, jag ska sattsa!

/ML

Kommentarer
Postat av: Sara

Fan vad kul det låter Malin!

2010-04-20 @ 07:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0