Pizza med Ronja!

2010-04-17 @ 12:17:38
Hallå på er!
Vet att jag är dålig på att uppdatera, men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Nu har jag dock något att delge er! Igår så cyklade jag till skolan första gången i år.
Pappa helg och passade på att cykla, men de blåste en del. Tur jag hade halsduk och fingervantar.
Sen efter skolan och ja, som fredagskväll kul så skulle jag, Ronja och Richard gå på Café Ringo.
Så blev det inte, Ronja kom hem till mig vi bytte lite "texter" som vi skrivit och så bakade vi i ordning en fantastiskt god pizza. Men när vi väntade på att cafét skulle öppna fick vi veta att det var stängt i helgen. OMG liksom. Vi ringde Richard och ställde in. I stället blev det en lång promenad och mycket snack. Kul, Kul! Sen på kvällen satt jag vid min dator och skrev, medan pappa spelade poker med polare. Trevligt det med!
Ska försöka plugga i helgen och ja, har studiedag på måndag och då ska det pluggas! Planerat så i alla fall... Det är skönt att få lite extra tid att göra färdigt lite arbeten. Det börjar ju nästan dra ihop sig till studenten, mindre än 50 dagar kvar liksom! Helt OMG!
Kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0