Back in Häggvik for the last time! (Almost)

2010-08-15 @ 20:23:57
Hej på er.
Nu är jag sedan i fredags hos min ena syster och hennes sambo i Häggvik (utkanten av Sthlm) och det för typ sista gången. De ska flytta till Rotebro i slutet på månaden. Igår gick vi runt på stan, kollade in kulturfestivalen och bondens marknad. Jag åt tro det eller ej smörstekta vaxbönor och tyckte de var gott! Det är UNBELIEVEBLE faktiskt jag som avskyr bönor, men jag smakade och är stolt. Sen på kvällen hängde vi i en park och chillade.
Idag åkte vi till Tantolunden och kollade på Mona Sahlins sommartal, det var oväntat bra och ja inte alls dumt. Träffade några follow-nördar där (HP-nördar) och hängde med dem. Det var riktigt roligt faktiskt. Mycket politik snack, men också nördsnack as always.
Imorgonbitte åker jag på skrivarläger i Gnesta, precis som förra sommaren. Ska bli helt underbart eftersom jag fått en skrivarkick och vet att tre stycken från förra året som jag gillade också ska tillbaka. Kommer bli helt underbart att få skriva och byta sprudlande idéer. Sen efter lägret kommer jag tillbaka och sover en natt hos syster igen innan jag åker tillbaka till Öland. Hoppas jag fått en bokhylla eller liknade till mitt rum då! ^^
Ha det bra så skrivar jag igen efter skrivarlägret för där är jag utan Internet.
/ML

Kommentarer
Postat av: pappsi

mm vi hörs efter lägret då. Fsast vi har ju telefon åxå. heheh

2010-08-15 @ 22:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0