"Ingen spela Wizard Rock, när jag var ett litet ägg!"

2010-08-09 @ 18:49:06
Hej alla!
Sitter här på Öland och solen är tillbaka efter typ tre dagar.
Från natten fredag till lördag så har det varit molnigt och regn, men nu är den tillbaka.
Det är skönt. Det var så tråkigt med dåligt väder lixsom.

Så jag har mest kollat på film och läst. Fösökt få tiden att gå här inne på mitt rum.
Idag bestämde jag mig efter att ha lyssnar minst 10 varv på The Swedish Shortsnouts skiva att jag ska till Växjö och se Wizard Rock konseten där. The Swedish Shortsnouts ska spela förband och sen kommer Harry And The Potters igen!

Kommer bli kul så i morgon och på onsdag, då jag kommer få mitt rum kommer gå fort. Sen äre torsdag och sen är der fredag då jag ska åka till Sara och vara med henne och sen skrivarläger, det kommer gå bra det här!

Men jag saknar lillebror!!!!

Kommentarer
Postat av: Pappis

Och pappa väl??

2010-08-09 @ 21:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0