Studentlife, here I come!

2010-08-22 @ 21:55:11

Här sitter jag i sällskapsrummet på Öland. Ett gäng trevliga studenter ska kolla på film här också.
Jag försöker pepa mig själv för första dagen i morgon.
Ingen lektion, men det är information och introduktion till nollningen.
Det blir intressant. Ska kolla vilken tid min buss går imorgonbitte också så jag kommer in till skolan i tid.

Idag har jag tvättat flera veckort tvätt och lagat jättegod mat. Stekt svamp, lök och paprika, curry-gräddsås och kokt broccoli. Jätte gott, blev matlåda också, super!

Igår kväll träffade jag en nyinflyttad student som heter Karin, från pilis utanför Östersund. Jätte coolt, för vi var ifrån nästan samma ställe och kände en gemensam person xD Vi snackade en heldel igår, det var trevligt.

Skrivarlägret var underbart! Massa nya vänner och massa gamla som kom tillbaka. Det gick super bra att skriva och allt var verkligen underbart, förutom att det regnade några av dagarna.

Hare!

Kommentarer
Postat av: Sara Thörnlund Persson

gud vad roligt att det var en från jämtland! hoppas du har det bra. själv är jag sjuk. fetaste febern på länge.. usch!

2010-08-24 @ 19:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0