Update!

2010-08-02 @ 22:06:57

Hej på er.
Kom på att jag inte riktigt medelat hur allt gått med flytten till Kalmar.
Jag har ju som ni vet kommit in på Linnéuniversitetet och så var det bara
riktigt boende som fattades.

Nu är det också klart, sedan lite över en vecka. Inga skrivna kontrakt, men så gott som.
Jag ska ha ett rum på http://www.morbyhotell.se/. Det är ett sommar hotell på Öland som nu under
hösten och våren kommer fungera som studentboende för studenter. Den blir ca 40 minuter med buss
till Kalmar city, men gratis internet, pool och gym får väga upp det hela. Kommer kanske kunna läsa en bok eller så på bussresan, det blir kanske heller inte varje dag, men det kommer nog bli bra. Värt att prova i alla fall.

Allt jag ska ha med mig är packat och klart, nu ska jag bara packa blien på onsdag och pappa ska hjälpa mig att köra ner grejerna till Öland på torsdag morgon. Sen bor jag i Mörbylånga.

Ha det gött och hoppas er framtid också ser bra ut ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0