Wake up sunshine!

2010-08-10 @ 11:08:31

Godmorgon!

Men litten äggröra i magen känns allt mycket bättre!
Solen skiner och jag ska snart åka in till Kalmar.
Först till jobbcoachen och sen ska jag till Växjö!
Bestämde mig igår för att åka på Harry And The Potters konsert där.
Kommer bli jättekul och så ska vi övernatta. Ska åka dit med min nya HP kompis här i Kalmar, Annie!

Jag fick inte mitt nya rum igår, det belv försjutet till onsdag eftersom jag ska bort idag, så när jag är tillbaka från Växjö kommer jag få ett bättre rum och kan börja bo in mig på riktigt. Kommer bli toppen.
Kanske, om vädret är bra kan jag ta ett dopp i poolen. We will see!

Nu ska jag åka iväg och vara Nörd för ett par timmar, det ska bli great!

Kram

PS: Jag har ont i handleden, vette tusan vad jag gjort... Kanske viftat för hårt med trollstaven??? O_o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0