Christmas at the door!

2010-12-23 @ 11:54:28

Hejsan på dejsan!
Jag har ju lovar bilder från lite julstök som jag haft med lillebror. ^^



Sätta ljusen i julgranen var inte lätt, men vi fixade det också!



Ungefär så ser våran julgran ut i år ^^ Design Malin med Lillebror!



Sjungandes "Nu är det jul här i vårt hus, julen är kommen hopppfarallalaaa, glädjen är stor
syster och bror, syster och bror!" Bakade vi pepparkakor!



Mumsigt värre till julafton!

Jao, det var julstöket det^^

Ikväll ska jag till pappa med mina systrar och ha julmys.
Farmor, Farfar och Faster med familj kommer också på kvällen.
Då blire glöggkväll ^^ Kanske en ny tradition??? Who knows?

Hare fint!
Sov tungt så tomten kommer i natt ^^

PS: vi har -30 grader typ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0