Daddy's street!

2010-12-26 @ 23:47:57

Tjoflöjt!

Jag är hemma hos pappa nu, känns som alltid väldigt skönt.
Konstigt nog har jag haft lite halv svårt att sova i min gamla säng hos mamma.
Vet inte varför, hoppas jag kan sova bättre hos pappa nu. Behövs.

Imorgon blir det pappatime typ hela dagen och ha ska överraska med någon middag.
Jag fick nämligen inte önska pölsa eller patentare, han hade planerat något annat
som han inte ville säga vad det var ;) han är sina moments pappa!
Skriver och berättar vad han bjuder på imorgon.

Har kollat på film och ätit popcorn och som alltid har pappa somnat i fåtöljen.
Det är som det ska va! Den annandag jul.

Imorgon ska jag ta tag i pluggningen igen också, lär inte bli 8 timmar, men ska försöka
få in i alla fall 3 sammanlagt. Måste vara tidseffektiv. Sen blire plugg på tisdag med.
Måste läsa i litteraturen, kanske läsa föreläsningsateckningarna och ja, göra uppgifterna
till grupparbetet. Ingen rast och ingen ro.

Gamla gymnasieklasskompisen Jessica ringde idag och bjöd mig på nyårsmingel.
Det ska bli as kul, verkligen :D Känns fint att hon frågade om jag ville vara med, och vi
ska ses på tisdag någon timme på stan och eh, typ gå igenom mellandagsrean. xD

Vi var faktiskt alla fyra syskon hemma hos mamma nu förut ikväll. Det var kul, de har vi nog inte varit sedan
runt mammas 50års kalas. Vi bor ju på så olika ställen nu och allting. Men vi spelade spel, åt mat och pratade massa ^^

Hare gött, jag ska prova om sängen är så skön som jag mins den!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ska du inte berätta vad du fick till middag?? ;)

2011-01-06 @ 00:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0