Morgen allesammen!

2010-12-06 @ 10:39:37

Godmorgon!
Väckarklockan ringer vid kl 8...
40 minuter senare ligger jag fortfarande i sängen och då ringer Marre.
Vi snackar i närmare en timme och vid kvart i 10 kliver jag upp xD
Inte som jag tänkt dagen, men det var mysigt.

Jag hade en så knepig dröm precis innan jag vaknade och den krävde reflektioner.
Jag vill inte gå in på detaljer, men jag är dock ännu en gång övertygad om att det får
bli farfar som får "godkänna" kommande partners innan de blir för deeep seriöst...
Hans ansiktsutryck och hans röst i drömmen säger mer än vad tusen ord gör.
Läskigt värre, helt ärligt! De vill jag inte vara med om i verkligheten.
Han var inte arg, han var ledsen och besviken I think, och det är väl värre?
Shit samma, kommer ändå aldrig hända, men jag blev lite "WHAATTAAAA!!!!" till
min egen hjärna där lite.

Lite äggröra och kaffe senare är jag ready to goo!
Ska lyssna på folk som ska hålla sina argumenterande tal idag. Jag ska hålla mitt på onsdag.
Läskigt de med, men det kommer gå finnemang!

Over and Out!
PS: Dröm inte lika knepiga drömmar som jag, då blir man bara rädd för sig själv.

Kommentarer
Postat av: Emilia.



tack för en bra helg :) jag är ledsen om jag inte var världens roligaste. men vi hade det ju bra på fredagen iallafall:) tror det är bäst om vi är hos dig mer härdanefter..egentligen...



Hope everything is a-okay..



puss...

2010-12-07 @ 11:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0