Some people say this but I say that!

2010-12-03 @ 14:35:45

Som om livet kunde vara enkelt? Lite som en bok eller så...
Igår läste jag ut två böcker faktiskt. The White Queen av Philippa Gregory och Världens Ände (1200 sidor +) av Ken Follet. Kändes duktigt och skönt. Man kan inte plugg varje stund, samt att de är väldigt trevligt att läsa på bussresorna och innan man ska somna i sängen. Känns faktiskt gött att jag kommit igång med pre-sleep läsandet faktiskt. Det är mysigt att ligga i sängen och läsa en bra bok. Det är avkoppling om något, ja, så länge man ligger bekvämt och har en skål popcorn och en kopp te bredvid. Då äre Sweet!

Nu sitter jag på universitetsbiblioteket och tänkte plugga, jag hade tänkt plugga lite inför omtentan jag ska göra på Det Vetenskapliga Rummet (Massa teori och metod om vetenskap, allt ska vara korrekt...) Men jag sitter bara och gäspar när jag försöker läsa, så det funkar inte så bra... Attans! Men omtentan är inte förens den 17:de så dit äre länge kvar... Eller inte, men ja, det är ingen dödsynd att det inte gick så bra idag, får plugga på söndag. I kväll ska jag umgås med Milla för en gångsskull. Jag som flyttade ner för att kunna träffa henne massor och så har vi typ träffats 4 gånger sedan jag flyttade ut till Mörby. Dags att göra något åt saken. Ska bli kul och känns behövligt. Kunna prata av sig lite och ha mys framför tv:n eller något. Bara chilla liksom.

Ska göra ett ryck till med plugg innan jag ger upp, sen kanske de är dags för en matbit och kaffe...

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0