Viva Jämtland!

2010-12-21 @ 17:21:39
Igår kom jag hem till Östersund för att fira jul och, eh plugga!
Känns jätte skönt och snön knakar under fötterna på mig som det gör
när det är mellan 25 och 30 minus!

Har drukit kaffe med farfar och pratat massor, de var mys!
Mycket skratt och glada miner blev det, plus lite update om livet i allmänhet.
Farfar är en goén han när han berättat sina livshistorien från sjöss.

Föresten vet ni att man är inte vuxen förens man äter ALLT! Så eftersom jag aldrig kommer äta pyttipanna och nog aldrig lär mig tycka om böner och lincer så kommer jag förbli barn i min lillebrors ögon! Det känns tryggt! Barn för allt, jag tack! Eller i alla fall ha barnasinnet kvar ^^

Träffade världens coolaste Rooonjis och världens sötaste Richard också när jag besökte
gamla gymnasieskolan lite. Det var nice!
Ronja är ett sådant yrväder, men jag må säga hon lugnat ner sig något sedan vi först sågs i tyskasalen på ÖG. Fast när jag kom in i Matsalen så plötsligt från ingenstans skuttar någon och kramar om min hals i farten så att vi nästan trillar omkull. Det är min Ronja det!

Så nu är allt bra igen! ^^
En kram från farfar några roliga historier och en kopp kaffe så är alla världens problem som bortblåsta!

Hare fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0