What is REALLY cold?

2010-12-12 @ 21:36:28
Heej heeej!
Sitter hemma hos min vän Annie.
Jag skulle åkt hem idag efter att ha varit här sedan i fredags, men shiii fick jag!
Här sitter jag fortfarande, för att bussarna är dumma!
Bussen från lindsdal blev så försenad att jag missade Ölandsbussen och fick ta lindsdal bussen tillbaka
för att sova hos Annie, en natt till. Gör mig inget, det är mysigt hos Annie. Och vet ni vad?
Hon har varmt på sitt rum!
Hemma på Camp Mörby är det ju si och så med värmen på rummen och i köken.
Tydligen kostar oljan man värmer upp huset med massa pengar... Kunde inte hyresvärden
tänk på det innan??? SUCK! Hur som helst lovar han i alla fall att fixa värmen så det blir varmare.
Men... Ja, lite har hänt sedan oktober...
Utomhus är det också kallt. Säker över minus 15. Snön ligger vit och kall den med.
Ursh! Någon dag sedan var det typ 5 plus och snön smälte. Då blev jag glad.
Idag, ja då är det svin kallt och blåser. Som jag skrev innan fick jag vänta på massa bussar idag ute.
Det var äckligt kallt. I Lindsdal bet kylan i kinderna och inne i Kalmar så blåste den rak igenom kläderna den elakingen!
Imorgon börjar en ny kurs, den blir nog bra hoppas jag!
Kram kram !

Kommentarer
Postat av: Emilia.



okej, jag är ledsen men varför ljög du om att du var i lindsdal?.. jag blev väldigt ledsen

2010-12-13 @ 14:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0