Winter Wunderland...

2010-12-09 @ 20:21:11


Ser ni den stora vita byggnaden? De är tydligen Kalmars största gymnasieskola...
Jag trodde de var ett palats av något slag... Bra jag!

Så här mycket snöat med andra ord de senaste veckorna. Riktigt vinter...
Känns som hemma i Östersund, nästan...



Till och med nästan allt vatten i kanalen har frysigt. Mitt hår se ju en aning dassigt men jag ska
piffa till de lite innan jag åker hem över julen tänkte jag faktiskt. Idag har jag sätt lite på Sunes jul och så såg jag lite av en riddare historia. Sen insåg jag att klockan var "mycket" och att jag hade annat jag behöver göra. Som att uppdatera bloggen.

Har pluggat en del idag, i alla fall försökt. Kommer ha omtenta nästa fredag. För vi gör de om och om och om igen! Eller? Ser fram emot nästa krus faktiskt, den börjar på måndag. Strategisk kommunikation. De låter väl som grejer det? Nu kommer vi antagligen få lära oss lite om hur vi ska använda våra kunskaper mer praktiskt ^^. Det blir fint det.

By the way, igår höll jag ta i caffeterian på skolan, som avslutning på nuvarande kursen. Argumenterade för att Slytherinare inte är onda och hjärtlösa utan helt enkelt ambitösa.

Over and Out.

Kommentarer
Postat av: E.

palats? stagg ser mer ut som ett fängelse

2010-12-10 @ 20:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0